Subject: FW: Ardu kergliiklustee valgustuse projekteerimine", töö nr 10025.
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 14:57:04 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 6, 2025 11:26 AM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
Andrus Tull <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ardu kergliiklustee valgustuse projekteerimine", töö nr 10025.

Tere

Ardu kergliiklustee valgustuse ehitusteatise eelnõu kooskõlastamata jätmine, 
menetlus nr 491096

Oleme põhjalikult tutvunud teie esitatud märkuste ja ettepanekutega ning 
soovime esitada omapoolsed põhjendused ja pakutud lahenduse seoses punktiga 
nr 4.

Maakaabelliini rajamine Ardu kergliiklustee valgustuse tarbeks.

Seoses sellega soovime esile tuua, et selliselt kavandatud kaablitrassi 
rajamine on majanduslikult ebamõistlikult kulukas. Seetõttu oleks 
otstarbekam jääda esialgselt planeeritud lahenduse juurde.

Kaasaegsed tehnilised lahendused võimaldavad rajada kaablitrassi JJT äärde, 
kasutades 15-20 cm freesimist, mis ei kahjusta JJT konstruktsiooni. Lisaks 
tuleb arvestada, et kaabli paigaldamine kraavi põhja muudaks selle 
tuvastamise keeruliseks ning suurendaks oluliselt kaabli kahjustamise riski 
kraavi hilisemal puhastamisel.

Manusesse on lisatud üks võimalikest tööseadmedest, mis võimaldaks selliselt 
kaablitrassi rajada.

Lugupidamisega

Harry Mitt
Projekteerija

57432790

MitiProjekt OÜ

MitiProjekt